dijous, 15 de desembre del 2011

Propòsit

Hola a tothom.

He creat aquest bloc per poder compartir amb vosaltres un treball de recerca que, des de fa temps, estic duent a terme: la iconografia dels cartells firals europeus del segle xx. Alguns de vosaltres ja em seguiu al Facebook on, des del mes de setembre, penjo cada dia la imatge d’un cartell amb un breu comentari. Ara dono un pas endavant, tot i que encara no sé com estructuraré l’ordre dels articles que penso compartir amb vosaltres ni la periodicitat amb la qual aniré actualitzant el bloc. També he de conèixer millor les eines d’edició del bloc, ja que sóc un nou vingut en aquesta tasca.

El propòsit del bloc és poder compartir una afició amb més gent, que em seguiu, que feu comentaris, que em critiqueu, que em corregiu, que m’ajudeu a trobar cartells i si coneixeu persones interessades en aquests temes (iconografia, cartells, fires, disseny gràfic, etc.) els hi feu saber.

Us parlaré de fires, el seu origen i la seva evolució; dels cartells que aquestes fires encarregaven per promoure l’esdeveniment; dels artistes i creadors d’aquestes veritables obres d’art i de curiositats diverses vinculades en aquest món. Espero sortir-me’n.

Xavier Cortés

2 comentaris:

  1. M'encanta! Ho poso al facebook del meu taller... (si no et fa res): http://www.facebook.com/RitaUdinaTaller

    ResponElimina
  2. A propòsit de tan bon Propòsit:

    Fa temps que segueixo en silenci el teu periple firal pel que vas publicant al feisbuc i no em puc estar de felicitar-te i encoratjar-te en aquesta interessantissima iniciativa.
    No deixa de tenir gràcia que la meva primera feina, remunerada i seriosa, fos a la Fira, que la meva dona, la Gràcia, es dediqui això del disseny gràfic i que, tot plegat, ens toqui de compartir-ho en un país de Fireta.

    Enhorabona!

    ResponElimina